سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تشک پارمیس مدیکال

تشک پارمیس مدیکال یک تشک تمام طبی محسوب می‌شود  که دارای انواع متنوع اسفنج و الیاف ویسکوز می‌باشد. در این نوع تشک از فنر استفاده نشده و تماما اسفنج به کار رفته است. این محصول یک تشک ویژه و مناسب افرادی است که دارای درد کمر می باشند. همچنین تشک مدیکال دارای تخفیف 33 درصدی بوده و علاوه بر آن در هنگام خرید یک بالش نیز به عنوان هدیه دریافت می‌کنید. این محصول قابل رقابت با نمونه‌های مشابه جهانی می‌باشد.

ویژگی‌های تشک پارمیس مدیکال

این محصول همانگونه که پیشتر گفتیم یک تشک طبی به شمار می‌رود. تشک‌های طبی برای افرادی که از درد ناحیه کمر و گردن رنج می‌برند مناسب هستند. همچنین این نوع تشک‌ها فاقد ساختار فنر فلزی بوده و قابلیت ارتجاعی خود را معمولا از متریال پلی یورتان و ریباند به جای فنر فلزی تامین می‌نمایند. تشک مدیکال درای الیاف ویسکوز و همچنین لایه‌های متعدد اسفنج تشکیل شده در آن می‌باشد که به معرفی آن می‌پردازیم.

آشنایی با الیاف ویسکوز

الیاف ویسکوز از لحاظ  شکل و حالت، شباهت زیادی به پنبه دارا می‌باشند. البته میزان درخشندگی و نرمی‌ این الیاف از پنبه و سایر الیاف مشابه بالاتر است. این الیاف سرمنشا کاملا طبیعی و گیاهی دارند که در کارخانه به صورت الیاف تولید می‌شوند. همچنین نباید غافل شد که میزان جذب آب در این الیاف نسبت به انواع دیگر بسیار بیشتر است.

اسفنج مصرفی در تشک پارمیس مدیکال

همانگونه که پیشتر توضیح داده  شد لایه‌های متعدد اسفنج مانند اسفنج رول در بافت تشک مدیکال مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده‌ی صرف از اسفنج در بافت این محصول باعث شده تا در دسته بندی تشک‌های طبی قرار گیرد. این اسفنج‌ها اسفنج رول HR و سایر اسفنج‌های با دانسیته‌ی مختلف را شامل می‌شوند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

ابعاد و اندازه‌های تشک پارمیس مدیکال

مهمترین ابعاد و اندازه‌های تشک مدیکال به شرح زیر می‌باشند:

الیاف ویسکوز 300 گرمی

ارتفاع تشک معادل با 23 سانتی متر

اسفنج رول 20 کیلویی  HR

اسفنج 19 سانتیمتر 35 کیلویی

جنس رویه‌ی  تشک

رویه‌ی تشک مدیکال از جنس پارچه می‌باشد. پارچه‌ی مصرفی‌ به صورت گرد بافت است که با الیاف تمام پنبه‌ای 1300 گرمی در رویه‌ی تشک استفاده می‌شود.

 

محصول مرتبط: محافظ تشک

خصوصیات دیگر تشک پارمیس مدیکال

این نوع تشک می‌تواند افراد تا وزن 100 کیلوگرم را بر روی خود تحمل نماید. این محصولی کاملا ایرانی بوده و کیفیت و دوام آن نیز بسیار بالا می‌باشد. تشک مدیکال برای پیشگری از مشکلات ستون فقرات یک انتخاب بسیار عالی به شمار می‌آید.

اسکلت اسفنجی
فنر ندارد
پارچه‌ی رویه تمام پنبه‌ای گردبافت
گردش هوا الیاف ویسکوز
ارتفاع تشک 23 سانتی متری
اقلام همراه (هدیه) بالش 
اسفنج اسفنج رول HR
الیاف الیاف ویسکوز 300 گرمی
تخفیف 33 درصد (تا مدت محدود)

 

جهت خرید تشک خوب و باکیفیت با توجه به نیاز خود می توانید به راهنمای خرید تشک ما مراجعه کنید و جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

منبع: garmonarm.com