سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین تشک طبی

از آنجا که تشک ها با سلامتی انسان در ارتباط هستند بهتر است که برای خرید تشک توجه بیشتری داشته باشید و بهترین تشک را برای خواب خود از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. همانطور که می دانید در بازار تشک هایی وجود دارد که به صورت غیر استاندارد می باشند یعنی درواقع تقلبی می باشند. استفاده از این تشک ها باعث می شود که سلامت مهره ها ، گردن و کمر شما به خطر بیافتد. پس برای این منظور بهتر است از تشکی استفاده نمایید که برای شما راحتی و آرامش را به همراه دارد . پس به شناخت بهترین تشک طبی در بازار می پردازیم :

بهترین تشک های بازار را از کجا بشناسیم؟

جهت شناخت بهتر از تشک ها بهتر است که آن ها را آزمایش کنید تا متوجه شوید تشک ها سفت یا نرم است برای این کار کافی است به روی تشک به پشت بخوابید و دست خود را داخل قسمت گودی کمر خود قرار دهید اگر دستتان به راحتی داخل گودی کمر رفت این نشان دهنده ی این است که تشک سفت است واما اگر دستتان به قسمت گودی کمر نرفت نرم بودن تشک را بیان می کند.

توجه داشته باشید که تشک نباید آنقدر سفت باشد که باعث شود ستون فقرات شما در شرایط نامناسب قرار گیرد.باید به اندازه ای سفت باشد که کمرتان همان انحنای خود را در حالتی که ایستاده هستید حفظ کند .

معمولا سوالی که در زمان خرید تشک به وجود می آید این است که با وجود تنوع زیاد تشک ها در بازار بهترین تشک کدام است؟

 

[caption id="attachment_19619" align="alignnone" width="750"]بهترین تشک طبی بهترین تشک طبی[/caption]

الویت های مهم درخرید تشک

  • جنس تشک
  • راحتی تشک
  • نرمی ویا سفتی تشک
  • قیمت تشک

در بازار بهترین تشک ها کدامند؟

در هنگام خرید تشک برای آن که بهترین تشک را خریداری نمایید بهتر است به نکاتی توجه نمایید .

  • تشکی را انتخاب نمایید که جنس پارچه ی آن محکم و مناسب باشد .
  • طرح های روی تشک به صورتی نباشد که به کمر شما فشار بیاورد.
  • جنس پارچه بهتر است که ضد آب و ضد حریق باشد.
  • یک تشک خوب باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد تا بتواند وزن های بالا را نیز تحمل نماید .
  • تشک های استاندارد دارای فنر های محکم و قوی می باشند .
  • در هنگام خرید تشک حتما توجه داشته باشید که تشک دارای گارانتی و یا خدمات پس از فروش داشته باشد تا در هنگام خرابی و یا وجود مشکلی در تشک امکان تعویض و یا تعمیر آن وجود داشته باشد.
  • تشکی را انتخاب نمایید که متناسب با وزن تان باشد تا هم تشک، عمر طولانی تری داشته باشد و هم شما بر روی آن احساس راحتی نمایید .

 

انواع تشک

به طور معمول سه نوع تشک در بازار وجود دارد که یکی از این تشک ها ، تشک طبی می باشد که این نوع تشک از اسفنج هایی با کیفیت بالا تولید می شود و در ساختار آن از فنر استفاده نمی شود. معمولا این نوع تشک ها برا ی افرادی که دچار کمر درد هستند مناسب می باشد زیرا این نوع تشک ها سفت می باشند اما بعضی از مصرف کنندگان ممکن است به دلیل سفت بودن این نوع تشک ها، آن را پسند ننمایند .

از دیگر انواع تشک می توان به تشک های فنری و یا طبی فنری اشاره نمود که این نوع تشک ها از فنر های به هم متصل شده ساخته می شوند .عمر این نوع تشک ها طولانی می باشد و شما می توانید به مدت طولانی از آن استفاده نمایید .

تشک های طبی فنری جزء بهترین تشک ها می باشند زیرا این نوع تشک ها به دلیل راحتی و عمر طولانی از پر فروش ترین و به صرفه ترین تشک ها می باشند. برای افرادی که کمر درد دارند این نوع تشک ها توصیه نمی گردد.

آخرین نوع تشک ، تشک پاکتی و یا فنر منفصل می باشد که با دارا بودن فنر در داخل آن هیچ گونه ارتعاشی ندارد ومی توانید با این تشک خواب راحتی داشته باشید. این نوع تشک تمامی سلیقه را پوشش می دهد و برا ی هر سن و وزنی مناسب است.

برای تولید این نوع تشک از تازه ترین و جدید ترین نوع تکنولوژی استفاده شده و در این نوع تشک ، فنر ها به گونه ای ساخته شده است گه هر فنر به میزانی که به آن فشار وارد شود از قسمت های مختلف بدن واکنش نشان می دهد و نسبت به آن تغییر حالت می دهد . یکی دیگر از ویژگی های این تشک در این است که نسبت به وزن و شکل اندام ، حالت بدن را به خودش می گیرد و بسیار راحت هستند.

بهترین تشک های بازار با برندهای مختلف

تشک خوشخواب 

تشک رویا

تشک رویال

تشک ویستر

تشک داتیس

و ...

 منبع : garmonarm